Jep sukujuhlissa tuli käytyä.

"Ehkäpä sinä sitten teet lisää niitä poikia sukuun"  WTF?!  Okei, lapsien tekoa voi suunnitella, mutta minä en ole suunnitellut.

Niin, olen nainen kyllä, otollisessa iässä kyllä, mutta miksi ihmeessä minä tekisin lapsia? Minulla ei koskaan ikinä ole ollut vauvva kuumetta

"kyllä se biologinen kello alkaa tikittää"  (joo tikittäähän se vai miten ne kellot pysäytettiinkään?)

minulla siis ei ikinä ole ollut tunnetta saada paijata pieniä sormia ja putsailla ripulia ja kuolaa taikka tuntenut että on pakko saada jatkaa näitä "upeita" geenejäni taikka saada jotain ihmistä joka jää vaalimaan muistoani...... ei siis koskaan.

Niin.....eihän kaikkien ole pakko lisääntyä, mutta se on vain sellainen olettamius että kaikki sitä tekee (heh heh no tokihan "sitä" tulee tehtyä) mutta lapsia siis. Ja miksi ihmeessä pilaisin hyvässä vauhdissa olevan urani nyt juuri kun se vasta alkaa. Kyllä, olen itsekäs ja tahdon nauttia saavutuksistani itse täysin itse.