Tässä sitä taas istun ja ihmettelen miksi elämä junnaa vaan paikallaan....siis suhde elämäni.

Hr-ex oli yötä, jep. Mitään selaista ei tapahtunut ei edes sinnepäin. Ei sillä ole enää mitään sellaista mua kohtaan. Kuulimpa vielä hänen omasta suustaan, että tämä uusi heila on häntä 8vuota vanhempi eikä tämän takia halua mitään vakavaa. Jeps kiitos tästäkin tiedosta mua lohduttakin tieto siitä että nussit mielumin jotain nelikymppistä ennemmin ku mua!? Heh heh......

Junnukin imoilmoitti että ei jouda näkemään kun sopi pelaavansa kaverin kansssa, ei siinä antaa lasten leikkiä. Että taisinpa vanha hupakko kuvitella pikkasen liikoja ittestäni.

Olen kyllä vakavasti harkinnut muuttoa eri kaupunkiin. On niin jumissa näissä omissa typerisä, tuhoontuomituissa ja tylsissä sunhteissa.

Nettideittailu, maailma jota en taida tajuta koskaan. Olen tyrkyllä kuvan kanssa, mahdollisimman rehellisenä siitä mitä olen. Enkä edes vaadi mitään ihmeitä vastapuolelta, vain että olisi huumorintajua ja osaisi keskustella. Mutta tämäkin tunuu olevan näiltä internetin ihmeellisiltä sinkkumiehiltä ihan liikaa vaadittu. Ensinnäkään jos kuvan saa miehestä ja jos se sattuu olemaan ok (ja minä en odellakaan ole kranttu,ulkonäkö kun on muokattavissa) niin sitten mies ei osaa kirjoittaa. Jos minulta kysytään esim. mitä harrastan niin pyrin vastaamaan ainakin neljällä rivillä tekstiä jossa on mukana huumoria, kysymyksiä, pisteet ja isotkirjaimet.

Ja mitä saan vstaukseksi "kiva kun sulla kivoja harastuksia"  olenko vain nirso mutta tuo kielii minulle älyllisestä elämästä  tosi pljon, olen kuivakka tylsä enkä osaa juuri mitään perus äidnkielellisiä asioita. Plus löytyyhän ne perus hörhötkin sieltä esim eräskin miekkonen lähestyi minua viestillä "Olin tänään tosi rohkea laitoin sukkikset farkkijen alle duunin"  Okei mies on siis yhtä hurja kuin kaikki me ollessamme vaatteiden alla alasti.

Alkaa pikkuhiljaa tuskastuttamaan tämä. Onko normaaleja kunnollisia miehiä olemassa ja mistä ihmeestä niitä löytää? Ei ainakaan tunnu interneetssä olevan.