Taas se on täällä hirveä hässäkkä ja härdelli JUHANNUS!

Juuri nyt juhannuksen kynnyksellä, muistan kuinkan helvetin pahalta minusta tuntui vuosi sitten. Tunteet vain ryöppyävät jostain, muistan niin elävästi kun istun lattialla ja yritän ulvoa tuskan ulos. Kun olisikin aikakone kävisin sanomassa et " no niin, ylös siitä senkin nössö!". Hui, miten muistot voivatkin tuntua noin pahalta, pelkkä tunteiden muistelu.

Miltä tuntuu nyt? HYVÄLTÄ!  Uusi duuni on lähtenyt mielestäni rullaamaan hyvin ja nautin siitä aivan mahottomasti  :)  

Mulla on nuori freessi hellu (Budi) joka ei ahdista, eikä kiellä tanssimasta koirien kanssa kun on myöhä (ai niin ja seksi sitä on ja sitä saa) ;P . Että hittolainen, asiat voivat tosiaan muuttua vuodessa. Yhdessä mitättömän lyhyessä ajassa.

Tämä kaikki jos minulle olisi kerrottu viime juhannuksena en olisi uskonut. En todellakaan. Silloin näki vain oman surkean tilanteen ja surkean itsensä. Eikä ulospääsyä tilanteesta. Kyllähän se ottaa aikansa kun opettelee seisomaan jälleen omilla jaloillaan eikä otakkaan tukea kenestäkään, kuten kerkesi tehdä jo puoli vuosikymmentä.........jaa itseasiassa enemmänkin. 

Tosiaan silloin kun tapasin Mr. Ex:sän olin ollut sinkkuna hurjat 2kk. sitä ennen seurustelin 3 vuotta Rahtarin kanssa. Eli periaatteessahan olen seurustellut koko helvetin aikuisikäni. Niiin tosiaan, tätä ennen mulla ei ole ollut hajuakaan millaista on elää "aikuisena" sinkkuna. 

Deam mä oon aika ylpee itsestäni! 

Hyvää jussia ja  pysykäähän selvillä vesillä......paitsi että kuka hitto tonne edes tarkenis uimaan?!  :)