Voi Junnu, Junnu minkä teit!

Eletään perjantaita ja päätän lopettaai erakoitumiseni. Minne soittasin? Mr.A ei tule kuulonkaan, jotenkin nyt olen saanut hänenestä yliannostuksen. Hra-ex  ei hällekkään...tosin soitin hänelle sunnuntaina ihan vain varmistaakseni onko kunnossa, MUTTA huomasin että loppujenlopuksi puhelusta uupui minun osalta se hirveä kiinnostus hänen tekemisiään kohtaa. Eli ehkä olen pääsemässä yli. \o/

Palataampas kuitenkin perjantaihin ja siihen kenelle minä nyt soittaisin. Junnu. Puhelusta kehkeytyi pitkä ja hauska toisinsanoen paljon naurua sellainen ihana lämmin piiiiitkä puhelu. Sovitaan että nähdään lauantaina.

Junnu saapuu tuoksuen aivan ihanalle(niinkuin aina). Juttelua, naurua, kahvia, ihan perussettiä kuten aina. Mutta leffa alkaa ja laitan yhden kynttilät palamaan ikkunalle. -Hei meidänhän pitää sammuttaa nyt valot kun on kynttilä.   Whooot!? pää sekaisin, mitä mun pitäisi nyt ajatella. Päätän olla ajattelematta ja jatkan kuten ennenkin höpisen niitä näitä. Ihailen kynttilöitä.

-Pyhäinpäivä nyt olis varmaan haamuja liikenteessä. Ollaan muistettukkin monia kun on nyt noita kynttilöitä sytytelty. Mennäänkö hautausmaalle?

Lähdetään hautausmaalle käydään laittelemassa kynttilät tutuille, pyöritään ja ihmetellään kuinka kaunista voikaan hautuumaalla olla.Jutustelu on kepeää ja mukavaa, mulla on aivan mahtava olo, tuntuu kuin olisi kaikki niin hyvin kuin vain voi olla. Jossain vaiheessa havahdun kun Junnu ohjailee minua oikeaan suuntaan ottaen minut kainaloon aina kun olen marssimassa hakoteille(eli useasti). Jälleen tuntuu ettei tiedä mitä ajatella.....Joten päätän olla ajattelematta ja mennä vain koska jos itsellä on hyvä fiilis niin antaa olla.

Ilta jatkuu ajellaan paikasta toiseen ihmetellään ties mitä ja jutellaan kaikkea. Ilta sisältää katseita, kainaloa, ovien aukaisua minulle ja paljon kohteliaisuuksia. Pysähdytään tupakille. Jälleenkerran havahdun olevani Junnun kainalossa käännettävänä ja sadasosa sekunnin luulen hänen yrittävän suudella minua (oli ainakin kasvot lähellä ja katsetta). Ja mitä tekee sinkutar "kuulee" ääniä - Mikä hitto toi oli?

Jep, se tilanne meni ja nyt vain mietin mitä olisi tapahtunut jos olisin vain ollut? Tai olisin itse ottanut ja suudellut. Olisiko tullut pakit -Mitä sä vanaha hupakko oikeen hommaat? Vai olisiko vaan suudeltu ja se olis ollu yhtä ihanaa kuin se tunne mikä on ollut koko illan, iloinen ja hyvä olla?

Oli miten oli olen päättänyt että jos tässä on jotain, niin katsotaan mitä se on ja jos ei ole mitään romassin poikasta niin älkööt sitten, mutta pakko myöntää kyllä olen ihastunut ja tämä tuntuu hyvältä näinkin :)