Hmmmm...... Junnu.......niin ............no joo kuvioissa, mutta kun sieltä on alkanut kuulumaan kaikenmaailman hälyyttäviä merkkejä kuten "mä en halua tähän ketään muuta" "sun vierestä oli aivan ihana herätä" "mun pitäis viedä sut leffaan". Pientä paniikin poikasta meinaa nyt tulla Sinkuttarelle.

Miksi oi miksi just nyt? Juuri kun mä päätän että no hitto otan kaiken tästä irti, niin alkaa toinen ihan pehmenemään WTF?

Toisaalta itsehän olen jo Junnulta aamorin nuoleni haudannut ja todellakin haluan pitää vain hauskaa.....niin kuka helvetin täys järkinen mies ei tälläistä suhdetta haluaisi? no sitähän minäkin. Ainut mikä tässä suhteessa mua enää epäilyttää on se tosiseikka että jos pidän hauskaa (voi kyllä hauskaa todellakin on ollut) etten sen kaiken hauskan lomassa vahingossakaan ummistaisi silmiäni muilta mahdollisuuksiltani.

Koska minähän kuitenkin pohjimmiltani etsin elämääni ihmistä joka seisoo vierelläni, tuli vastaan sitten mitä tahansa. Rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen, jolle voin olla 100% rehellinen kaikessa.

Niin rehellisyys...sekin vielä.... Tässä eräs päivä pohdittuani tajusin ettei yksikään ystäväni, kaverini, rakastajani tiedä minusta ihan kaikkea. Kenellekkään heistä en ole ollut 100% rehellinen. Tällä en sitten tarkoita sitä että valehtelisin suut ja silmät täyteen ehei sentään, vaan jätän kertomatta asioita. Rakastajat eivät tiedä toisistaan, exä ei tiedä ystävistään, ystävät eivät tiedä rakastajista, kaverit eivät tiedä oikeastaan mitään. Kieltämättä kimurantti ihmissoppa ja tämän kaiken keskellä sitä tarpoo vain menemään.

No joo itsehän sitä itsellensä tätä soppaa keittää, turha kait tässä on valittaa ;)