Eipä se Junnu kait sitten pehmennytkään. Ystävällisesti palautti minut leffaillan päätteeksi maan tasalle

"Oletkos edelleen sitä mieltä, ettei se nyt niin paha homma olisi sinulta, jos olisit jonkun toisen naisen sängyssä?" "No tuotaa.......ei minusta" Voineen arvatakkin että tämä neiti nieli kaiken ylpeytensä ja luottamuksensa sinne syvimpään nurkkaan vatsalaukkuansa takaisin odottelemaan päivänvaloa, jotta joskus voisi oksentaa sen karvapallon tavoin takaisin.

No onhan tässä nyt sitten se hyvä puoli ettei turhaa minun tarvitse ahdistua. Ja nyt voinkin sitten alkaa tähyilemään jotain hieman lämpimämpää tapausta joku söötti eskimokin voittaisi tuon jääkalikan. ;P

Toisaalta typäsee niin maan perkeleesti. Minä en ole tuolle niin hyvää kuin pitäisi. En ole hänelle se ihminen joka saa perhosia vatsaan kun soitan tai odottamaan iltaa jos olisi mahdollisuus edes hetki tavata. Ehkä minä en vain ole suotu sitä kunniaa häneltä saamaan.

Joten.....MINÄ tuhlaan vain ja ainoastaan aikaani. Mutta minunhan piti pitää vain hauskaa...niin....? Ei vissiin onnistu minun osaltani tämä hauskanpito tuon ihmisen kanssa...on kait vain liian hauskaa, kun haluaisin tehdä tuon ihmisen myös onnelliseksi.

Johtopäätös! (kuten Nikke Knatterton hihkaisisi) Menköön Junnu pelistä pois!