No niin...Nyt kun olen päähäni takonut sen ettei Junnusta saa millään muotoa mitään vakavaa. Olen päättäny........ei kun julistan. Itseni riettaaksi sinkuksi, joka tekee sitten mitä lystää.

Tapasin Junnua ja jälleen oikein mukavaa ja ihanaa kainaloa, sohvalla kyhnäämistä, pussailua, muttei muuta?! Siitähän se ajatus sitten lähti. Hitto jos tosta ossoitteesta ei saa niin sitten menen seuraavaan. Kyllä, joko olen sidottu (ja tämä nyt ei tarkota mitään pikkutuhmaa sitomista) tai sitten olen sinkku ja teen mitä lystää ja kenen kanssa huvittaa.

Joten vierailusta Junnun luona kettuuntuneena otin puhelun Mr. A:lle........jep tuli tarpeeseen.

Kai se vain on tämä kiltti perusluonne mikä on (vieläkin välillä)  häiritsemässä  tätä sinkkuilua. Aina välillä herään ajatukseen "Loukkaankohan tuota ihmistä" "En mä voi satuttaa toista" Vaikka eihän mulla ketään ole, jokaisen kanssa on "sovittu" pelisäännöt.....toisinsanoen olen vain ilmoittanut "joko mä olen suhteessa tai sitten mä olen sinkku ja jos mä olen sinkku niin teen kyllä ihan mitä lystää".  Mutta yleensähän olen ollut varsin kiltti tyttö....mitänyt pari varasuunnitelman suunnitelmaa.

Höh on se tämäkin kun tuntuu että saa opetella olemaan sinkku vaikka eihän se nyt voi vaikeaa olla mutta kai se sitten on, kun on omatunto vai onko se sitten vain sitä että on niin tyhmä (nainen) että kelailee näitä ihmeellisiä ihmissuhde ympyröitä ihan liikaa. Voi kyllä naiset tuhlaavat ihan liikaa aivokapasiteettia kelailemalla ihmissuhde solmuja....Ja jos niitä ei ole niin kyllä niitä saa kehiteltyä tyhjästäkin "Se jätkä katto mua sillain ja sitte se sano sillain että menee röökille, tuuks sä?" "Mitähän se meinas halusiko se vaan mut sinne röökille vai haluskohan se jutella jostain mun kanssa?" No joo aika kärjistetty esimerkki, mutta naiset tekee tätä jatkuvasti. Vaikka luultavasti esimerkin jätkä halusi vain tupakille ja sattumoisin vahingossa lipsautti sen jollekkin tytölle.

Kyllähän tuohon touhuun itsekkin sortuu, mutta pyrin aina palauttamaan itseni sinne suomi perusjuntti tablaajan asemaan, etten näe, enkä kuule mitään, enkä varsinkaan kuvittele mitään.

Ehkä kyse onkin, vain siitä että pitää kasvattaa itselleen hieman munaa, ollakseen Sinkutar................ ihan täysillä.