Puhelin soi, hra-ex, siinä se vilkkuu näytöllä, VASTAA, lukee alla. Enkä vastaa ei nyt huvita....vai johtuuko se siitä että sinkkuystäväni tönöttää vieressä, luoden uskoa siitä ettei kannata vastata?  Lähdemme liikenteeseen ja taas pulein soi hra.-ex. Päähän hiipii ajatus "Onko nyt sattunut jotain, hra-ex:lle itselleen tai koiralle" . Päätän soittaa takaisin kun joudan.

Vihdoin saan molemmat kädet käyttööni (ihanat älypuhelimet) ja puhelun hra-ex:lle. -Missä oot ai jaa me (hän itse ja koira) tullaan käymään soita kun olet kotona.

WTF!? olo on vihaisen ahdistunut, hra-ex siis vain ilmoittaa olevansa tulossa kylään,  lainkaan kysymystä voiko tulla, saako tulla, onko sulla menoa? Olettaako se, että mä olen sille aina käytettävissä?

Venytän aikaa kaupoissa en halua mennä kämpille ahdistaa. Miksi se tekee tämän vaikka olen yrittänyt sanoa että mä en pysty olemaan sen kanssa tekemisissä, en vain pysty, mä en vain vielä osaa ajatella häntä ystävänä, en osaa, enkä pysty....... vielä.

 

Hra.-ex vääntyy ovesta sisään, ihan kuin oisin nähnyt silmäkulmassa hieman pettyneen ilmeen kun sinkkuystäväni onkin myös täällä. Minun onnekseni. Liipalaapa läpäplä yleistä sanahelinää keskustelu etenee. hra-ex ei pidä mitään kiirettä poistuakseen.

Miksi prkl? Menis nyt perhana pois mun elämästäni! Jos ei halua olla mun elämässä mukana miksi tunkee mun kämpille? Loppujen lopuksi hra-ex poistuu järisyttämästä mun arkeani, voi taas hengittää.

Päätän etten soita hänelle ainakaan viikkoon minkään asian tiimoilta etsin vastaukset itse......mutten ole päättänyt mitä teen jos hra-ex soittaa. Helkkarin kännykkä nykyaika.