Mä kai seurustelen.....tosin en osaa tätä edes ääneen sanoa, enkä kyllä myönnäkkään. Minulla on siis hellu. Olkoot nyt vaikka Budi.

Pikakatsaus: Budi ikä 22. Seurustellut hyvin vähän....itseasiassa ei mainittavasti koskaan. Eli hyvin hyvin raakile tapaus. Jopa niin raaka että pelottaa että menen hänen pientä sievää sieluansa kolauttamaan.

Toisaalta haluan katsoa kuinka tässä käy, mutta jotenkin tuntuu ettei tämä ole kovin kauaskantoinen juttu. En tiedä miksi, kuitenki kaikki on niin hyvin tai tuntuu että sovitaan niin hyvin yhteen........ kai se sitten on jotain varovaisuutta.

Sainhan minä jo rakkauden tunnustusenkin tosin "Mä rakastan sua, en kyl tiiä mitä se on mutta kai se tätä on."

 Hitto no en mä voi tohon vastata. Sanon "R" sanan vain harvoille ja valituille ja se on sellainen mitä ei huvikseen ladella, sekun on sellainen asia että jos sen ääneen sanoo ei sitä takaisin oteta ja aina joku kohta minusta jää sitä ihmistä rakastamaan

Tapitan siis vain hiljaa, enkä osaa vastat mitään.

"Kyl mä tiiän ei sun tarvii mulle vastata" Ah ihanaa mä saan ymmärrystä, en painostusta, helpottavaa!

Katsotaan nyt mihin tämä johtaa, varovaisin mielin tietenkin :)