Tympäisee, en oikein tiedä mitä tehdä juostakko karkuun vaiko yrittää ymmärtää. En todellakaan tiedä.

Budi on ihana, mutta pitää ihan liikaa hauskaa ystävien kanssa. Ei ,tämä ei nyt ole sitä että olisin jotenkin mustankipeä ystävistä.

Olen vain havahtunut siihen ettei mitään oikein tapahdu. Miksi, no siksi että on paljon hauskempaa pitää hauskaa, kuin tehdä asioita joita on ihan hyvä välillä tehdä kuten pyykätä, siivota, käydä kaupassa, olla selvänä.

Juu ymmärrän toki että rankan viikon jälkeen on ihan kiva sitten nollata. Mutta mun elämässäni on monia muitakin tapoja rentoutua kuin ja vain se yksi ainoa. Olenko minä tässä se epänormaali jolla alkaa palaa käämi kun tuntuu ettei elämä voi mennä noinkaan. Hitto en minä halua tuollaista elämää! Joo eihän sen toisen yksilön elämä ole minun, mutta kyllä se vain vaikuttaa minunkin elämääni.

No... eikait se auta kuin vain avata tämä sanainen arkkuni ja suomentaa vähän tätä ajattelu tapaani. Syteen tai saveet tulkoot mitä tulee. Kyllä mä jo sen verran omiin jalkoihini luotan että pystyssä pysyn tuli sitten mitä hyvänsä.

Ärrr... tulee taas mieleen, että onko tämä vain minun päässäni vai olenko tosiaan altistunut liikaa saippuasarjoille joissa koskaan kaikki eivät ole tasaisen onnellisia kovinkaan pitkään. Mutta tämä draamailu kyllä kuluttaa ihan liikaa, hitottaa kun menee energiaa hukkaan ja se syö minun omaa iloista itseäni ihan liikaa!

Mr.ex ärsyttää vain olemassa olollaan. Tai no ärsyttää ihan vietävästi, kun ei voi puhua siitä akastansa suoraan. Toisaalta jos puhuisi pahoittaisin mieleni. Tiedän...... ihan turhaan. Hitto...... paskaa draamaa sanon minä ja miksi hitossa mä en edelleenkään osaa olla sujut asian kanssa että se höylää jotain  nelikymppistä kääpää.

Hitto, mä ja mun mieli oon typerä!