Kävin blogi vieraissa http://naapurintyttoanaidaan.blogspot.com/ mielenkiintoista tekstiä. Samalla pudottauduin maahan.

Niin onkohan edes olemassa sellaista parisuhdetta jossa molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä?  Kuitenkin perheelliset kiltit normaalit miehet käyvät vieraissa/huorissa? Kyllähän sen tiesin, että normaaleja miehiähän he yleensä ovat, mutta itselle heräsi kysymys, jos heidän vaimot ei riitä niin miten hitossa minäkään voisin kenellekkään riittää?  Enhän minä ole kuin ihan tavallinen minä. Onko täysin turhaa ja typerää haaveilla puoliskosta joka ei halua ketään muuta kuin minua? Voinko minä edes riittää?

Hirveä epävarmuus iski kyllä tähän tyttöön nyt.....typerää...tiedän.... On vain sellainen olo että pitäisi lopettaa haavemaailmassa haahuilu ja jotenkin takoa omaan päähän ettei selleista parisuhdetta välttämättä ole edes olemassa. 

Toisaalta ärsyttää miesten munattomuus! Miksi perhana ne eivät voi sanoa jos se pikkuvaimo ei enää miellytä? Minä ainakin haluaisin kuulla jos minä en enää riitä tai kelpaa. Miksi olla suhteessa jossa ei ole tyytyväinen? ........no joo tässä taas palataan siihen että voiko sellaista suhdetta edes olla?